Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Műtét előtti vizsgálatokon jártam

2016. május 27. - Ivett álma

Sziasztok!

vervetel.jpgMa reggel már a kórházból jelentkezem, ahova a műtét előtti vizsgálatokra jöttem. Nem mondom, hogy nem izgulok. De természetesen elkísért a Szerelmem és Édesanyám is, hogy oldják bennem a feszültséget.

Miután megkaptam a felvilágosítást, hogy milyen vizsgálatokat kell elvégezni a műtét előtt, kísérnek is a vérvételre. Nagyon segítőkész mindenki! Az asszisztens úgy megbökött, hogy nem is éreztem.

mellultrahang.jpgRögtön ezután Dr. Weszelits Viola vesz kezelésbe. Az ultrahangos vizsgálat eredménye is pozitív, így továbbra sincs kizáró egészségügyi oka a beavatkozásnak.

Dr. Tahy Ádám aneszteziológussal való konzultációtól tartottam a legjobban. Látta rajtam, hogy félek, hiszen soha nem műtöttek, nem altattak még. Szimpatikus az a hozzáállás, ahogy mindent megtesz Ő is, annak érdekében, hogy ne legyenek kétségeim a mellplasztika felől, és a lehető legbarátibb módom elmondja, mi is fog történni velem.

aneszteziologussal.jpgEzt követően a Sobor doktor úrral beszéltem még pár szót. Minden ilyen beszélgetés után végtelen kiegyensúlyozott leszek, és tudom, hogy jól döntöttem. Szinte árad belőlük a harmónia és az összhang. Nagyon szeretem Őket, annyira szimpatikus ez a kis csapat, hogy a végén teljesen megnyugszom. Mindig úgy távozom innen, hogy végtelen harmónia van bennem. Tudom, hogy egy ”Profi csapatra” bízom magam.

Szép hétvégét Nektek! (Életem leghosszabb két napja lesz..;) )  Hétfőn műtét, szorítsatok!

Puszik,

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr268752616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása