Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Újra itt!

2016. augusztus 11. - Ivett álma

Sziasztok!

Elég régen jelentkeztem már,de csupa jó hírrel szolgálok Nektek most is. :)

A Magyarország Szépe 2016-os versenye véget ért,ahol 4. helyezést értem el,nagyon büszke vagyok rá. Kicsit bíztam benne,hogy idén jobban sikerül a verseny, de egyáltalán nem vagyok elcsüggedve hiszen szuper 2 hét volt egy szuper csapattal. Ezután sincs megállás, mindig van valami halaszthatatlan tenni való, de ez biztos ismerős nektek is. :)13776011_1856913014530255_2527637516064187564_n.jpg

Boldog vagyok,hogy ezzel a bloggal sok lány segítségére lehetek és képzeljétek,hogy többen meg is kerestek emiatt. Nagyon jó érzés volt olvasni a sorokat és közben arra gondolni,hogy ezeknek a lányoknak/nőknek én adtam motivációt. Ketten már készülőben vannak a műtétre, velük többször is beszélgettem,volt pár kérdésük. Remélem továbbra is lesz közöttetek olyan akinek a segítségére tudok lenni és bátra fordul majd hozzám. :)13989636_1369895786358680_937524645_n.jpg

 

Én tényleg azt tanácsolom nektek,hogyha nagyon szeretnétek akkor mindenképp vágjatok bele. A Budapesti Plasztikai Intézetnél elképzelni sem tudnék jobb és biztonságosabb helyet! Nagyon kedves mindenki és nagyon segítőkész is. Örömmel tölt el amikor besétálok az épületbe,mert mindig mosolyogva fogadnak és sokat beszélgetek ott mindenkivel :) Biztosan sok ember fordul meg ott nap mint nap,de jó érzés amikor ismerős arcot látnak és egyből megkérdezik,hogy minden rendben van-e? Jól vagyok-e? Tényleg törődnek az emberrel! :)

Most,hogy itt a nyár és a jó idő, a melleim is meggyógyultak,nagyon szépek és ugye a sportmelltartót is elhagyhattam, kényelmesen tudok öltözködni. Úgy érzem szabad vagyok és amikor strandolunk a párommal a Balatonon akkor büszkén viselem a fürdőruháimat. Végre csinosnak érzem magam, és nincs bennem az a furcsa érzés ami ez előtt mindig meg volt. Szerintem egy nő akkor a legszebb amikor legbelül is elégedett magával és boldog. Ilyenkor tényleg sugárzik és ezt mindenki látja is! :)

Kíváncsiak vagytok még több részletre a műtéttel kapcsolatban? Akkor bátran keressetek meg és tegyétek fel a kérdéseiteket, semmit ne tartsatok magatokban! :) Nálam kíváncsibb és érdeklődőbb szerintem nem lesz. :D

Szép napot Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr1410261508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása