Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Még egy kis változás... :)

2016. június 10. - Ivett álma

Sziasztok!!! :)


Tegnap voltam a második kontroll vizsgálatomon ami szerencsémre remekül sikerült. Nagyon vigyázok magamra, de természetesen az emberben benne van ilyenkor a természetes félsz és a "de mi van ha mégis..." !
Na, ez az ami a félelem ellenére sem következett be. Minden rendben volt, Sobor doktor eltávolította az utolsó heg védő tapaszt és így el is kezdődhet a két kicsi seb ápolása. Erre egy nagyon jó krémet kaptam, amiről azt kell tudni, hogy kifejezetten műtét utáni hegeknél kell alkalmazni és mivel tartalmaz szilikont, így sokkal gyorsabban és szebben fog gyógyulni a sebem.

Az alvás és a forgolódás még kicsit nehézkesen megy, de szerintem idővel ez is alakulni fog. Természetesen még szedem a gyógyszereket,hiszen akármilyen fittnek is érzem magam, azért mint tudjuk még csak 2 hét telt el a műtét óta. Ami újdonság számomra, hogy elkezdhetek egy kicsit sportolni. Természetesen13390885_1324034087611517_432390661_n.jpg mellre nem tervezek edzeni, nem hiszem, hogy az most túl jól menne... ;) De tegnap ellátogattam a Párommal a kedvenc edzőtermünkbe ahol a lányok nagyon kedvesek voltak és a már megvásárolt bérletem "befagyasztották" a pihenő időszakomra, így tegnap újult erővel vághattam neki a lightos edzésnek. Mindösszesen 30 percet tekertem de nagyon jól esett egy kis mozgás. Ti szerettek mozogni/sportolni? Szerintem nagyon fontos,hogy az aktív mozgás szerepeljen a mindennapjainkban, hiszen ez befolyásolhatja egészségünket, hangulatunkat. Rengeteg betegséget megelőzhetünk vele, ami szerintem nagyon jó, emellett edzés után olyan eufórikus érzés tölti el az embert ami által aktívabb lesz, energiával teli és ami a legfontosabb Boldog!!! :)

 

 

Történt rajtam még egy kis változás, képzeljétek visszafestettem a hajam az eredeti színére. Eddig mint láthattátok ombre volt a hajam, de kezdtem hiányolni a régi, természetes, hosszú hajamat, amit most vissza is kaptam! Nagyon jól esett ez a változás is,mert napról napra jobban érzem magam a bőrömben. Készítettem nektek egy képet a végeredményről. Mit szóltok hozzá? :)

13414679_1324034037611522_491018035_n.jpg

Nemsokára jelentkezem újra, de akkor egy kis videóban számolok majd be nektek egy két újdonságról!

Puszi, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr278796172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása