Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Plasztika konzi

2016. május 26. - Ivett álma

Sziasztok!

ivettmiki.jpgMa délelőtt voltam a Plasztikai Intézetben műtét előtti konzultáción. Az orvosommal, Dr. Sobor Györggyel egyeztettem az implantátumom pontos méretét és a beavatkozás menetét illetően. Már voltam az intézetben többször is, de még mindig ledöbbenek a látványtól. Annyira gyönyörű minden, ráadásul pont az én kedvenc stílusom szerint van berendezve. Az az illat, ami terjeng...húú imádom! A rövid várakozás minden percét kiélveztem. Szólított az asszisztens és már kísért is a doktor úrhoz. Sobor doktor pozitív kisugárzásától el is felejtettem, hogy valójában mennyire izgulok a közelgő műtétemtől. Mindent pontról-pontra elmondott, megbeszéltünk.

 ivett-implantatum-proba.jpgAz implantátumom méretével kapcsolatban kissé elbizonytalanodtam. Két lehetőségben gondolkodhattam, a Mentor 225cm3 vagy 250cm3-s méretében. Meghallgattam az érveket, ellenérveket és azt éreztem nekem mégis a nagyobbat kell választanom. Még mindig a természetesség híve vagyok, viszont azt is szeretném, hogy láthatóbb legyen végeredmény, ha már kés alá fekszem. Készítettem videót Nektek a konziról, ahol pontosan nyomon követhetitek mit mondott nekem a doktor úr. Bocsánat, nem a legjobb minőségű, de majd máskor ügyesebbek leszünk. :)

Legközelebb egy nap múlva kell jönnöm a laborvizsgálatokra! Akkor jelentkezem!

Sok puszi!!

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr768744574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása