Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Mellműtét utáni napon

2016. május 31. - Ivett álma

Sziasztok! :)

Ne haragudjatok, hogy tegnap közvetlen a műtét után nem jelentkeztem, de annyira kába voltam egész nap. Túl vagyok a beavatkozáson, és hatalmas a boldogság, ugyanis kimondhatom végre: Tegnap teljesült az álmom! Már most szuperül érzem magam a bőrömben. Hazudni nem fogok, fáj! Viszont a Budapest Plasztikánál a nővérkék és mindenki nagyon kedves, segítőkész. Így a "lábadozás" is sokkal könnyebb. :) Iszonyatosan kíváncsi vagyok a végeredményre! (Amiből még sajnos nem látok sokat, mert be vagyok tekerve fáslival.)  Azonban biztos vagyok benne, hogy Sobor doktor úr remek munkát végzett és csodaszép lett.
ivett-anyuval.jpgTegnap éjszaka szerencsére tudtam pihenni, nem volt olyan nagy fájdalmam, mint amit vártam. Egyszer kellett kérnem csak fájdalomcsillapítót. Azt mondták, ez ritka és hogy „milyen stramm csaj” vagyok. Büszke is vagyok magamra! El sem hiszem, hogy túl vagyok rajta. Pedig féltem, mert ez volt az első műtétem, de mellettem volt Édesanyukám, aki mindenben mellettem áll. A tegnapi nap sem volt kivétel:) Egy picit pityeregtünk a műtét előtt, de most le sem lehet mosni a mosolyt az arcunkról. Édesapukám és a Szerelmem csak később látogattak meg, ők addig lélekben voltak velem. Ma reggel 9-kor mehettem is haza. Meglepetésként Miki jött értem, és mától Ő lesz az, aki gondoskodik rólam. Nagyon szerencsés ember vagyok, amiért ilyen jó családom van.
Mi a konzekvencia?

ivett-mutetutan.jpgHa valaki nem érzi jól magát a bőrében és valamilyen beavatkozással tehet ez ellen, akkor mindenképp lépje meg! Garantálom, nem fogja megbánni! Ja, és persze a ”szépségért néha szenvedi kell!”
Köszönöm, hogy velem voltatok és szorítottatok. Hamarosan készítek Nektek videót, amiben beszámolok arról, hogyan érzem most magam!

Addig is puszi,
Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr598765590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása