Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

2016. július 12. - Ivett álma

Sziasztok!

ivett.jpgMint tudjátok jelentkeztem a Magyarország Szépe 2016-os szépségversenyére ahova be is jutottam így részt vehettem a 2 hetes felkészítőtároban, ami még most is javában tart. Sajnos eddig nem tudtam jelentkezni, mert nagyon sok forgatás, fotózás és alverseny zajlott le az első héten. Ami a jó hír, hogy a nehezén már túl vagyok, így nektek is be tudok számolni egy-két dologról ami velem történik! :) 

Jól érzem magam és egy szuper helyen vagyunk, most már leginkább csak edzések és koreográfia próbáink lesznek, amelyeket az élő show napján ti is láthattok, remélem nézitek majd július 17-én a Duna Tv-n :) Már nagyon várom, kicsit kezdek fáradni, de természetesen teljes erőbedobással csinálom végig az aznapi feladatokat.

ivett-tv.jpg

Sokat nem alszunk a lányokkal, de mindenki a legjobb formáját hozza. Tegnap volt a legjobb nap a tábor ideje alatt, ugyanis meglepett a Szerelmem, aki horvátországi nyaralásból hazautazott azért, hogy meglepjen a születésnapomon. Elmondani sem tudom mennyire Boldog voltam amikor megláttam Őt, egyáltalán nem számítottam rá. Azóta minden percben csak pörgök, folyton előttem a kép amikor meglátom Őt❤️ Úgy érzem szükségem volt erre a feltöltődésre, sokkal könnyebb lesz így teljesítenem! :) A szüleim is megleptek Vele együtt, jó volt látni Őket és kicsit beszélgetni, hiszen Ők is ahogy a Szerelmem is mellettem állnak.

ivett-bikini.jpgHogy egy kicsit az egészségemről is szó essék, a melleim nagyon jól vannak, napról napra jobban szeretem őket. Múlthét szerdán hivatalosan is elhagyhattam a sportmelltartót, bár megmondom őszintén annyira megszerettem, hogy van, hogy visszaveszem, mert már annyira megszoktam, hogy az a furcsa ha nincs rajtam :) Gyönyörűek és most már sokkal természetesebbek is. Ahogy hazaértem a táborból, megyek is a Budapest Plasztikai Intézetbe, ahol egy újabb kontroll vizsgálatom lesz. Ígérem többet fogok jelentkezni, úgyhogy kövessetek figyelemmel mindenképpen itt is, a Facebookon és az Instagram oldalamon is :) Ne feledjétek, július 17-én 19.30-kor a Duna Tv-n láthattok majd :)

Sok puszi,

Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr838882262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása