Megvalósul az álmom

Megvalósul az álmom

Megvalósul az álom...

A kezdet :)

2016. május 20. - Ivett álma

Először is engedjétek meg, hogy bemutatkozzam. Szigligeti Ivett vagyok, 20 éves, modell, tanuló. 2014-ben jelentkeztem a „Magyarország Szépe” versenyre. A felkészítő táborban a Miss Beauty Face alversenyen harmadik helyezést értem el. A döntőbe bejutottam a Top 8 közé, majd a verseny után felkértek, hogy képviseljem hazánkat a Miss Supranational világversenyen. A verseny kezdetével szinte egy időben találtam meg Életem legnagyobb Boldogságát, SZERELMEMET, Dudás Miklóst. 12166902_1172536539427940_2010082138_n.jpg

Pontosan ezért, mert ez a legjobb és legszebb dolog, ami eddig történt velem, minden percét meg akartam/akarom élni. Így a tavalyi évemet csak a Szerelmemnek szenteltem, továbbá felkészüléssel, és tanulással töltöttem. Idén viszont újult erővel ismét szeretném megmérettetni magam a legrangosabb hazai versenyen a „Magyarország Szépén”.

 

 

Néhány szó arról, nekem mit jelent a szépség:

Egy NŐ elsősorban akkor szép, ha boldog. Viszont legalább annyira fontos, hogy jól érezze magát a bőrében. Ehhez elengedhetetlen a lelki egyensúly, a harmónia. Véleményem szerint a szépség egy összetett fogalom. Eltérő, hogy kinek mi a szép. De mindenképpen hozzátartozik az egészség, az ápoltság a kisugárzás. Egy nőnek a „szépsége” olyan jellemzője, melynek a puszta látványa örömet kelt a másokban. De a szépség azon is múlhat, mennyire vagyunk kibékülve önmagunkkal. Nyilvánvaló, mindenki arra törekszik, hogy elsősorban a saját magán fellelhető esztétikai hiányosságot kezelésbe vegye. Különbséget kell tudnunk tenni számunkra lényeges és lényegtelen dolgok között. Én fontosnak tartom, hogy a Szerelmem olyannak lásson, és én olyannak lássam önmagam, mint amit elképzelek. Jelenleg egy kis diszharmóniát érzek.

10354825_1597288767159349_4713885158485096729_n.jpg

 

Viszont hosszas latolgatás után, hiszen minden beavatkozás, egy komoly döntés meghozatala, a legideálisabb megoldást választottam. Bátran mondhatom, hogy rátaláltam a Dr. Rose Budapest Plasztikai Intézet tökéletes csapatára, a legnagyszerűbb, kiváló tapasztalattal rendelkező szakorvosaira. Óriási hangsúlyt fektettek arra, hogy megismerjenek, megismerjék az elgondolásomat, és meggyőztek! Most rájuk bízom magam, hogy az Ő kezük alatt szépüljek, Ők tökéletesítsék elképzelésemet. És tudom, hogy a mellműtét után majd egy meseszép látvány fogad.

 

Puszi, Ivett

A bejegyzés trackback címe:

https://megvalosulazalmom.blog.hu/api/trackback/id/tr638734296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása